Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:555688
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  analīzes daļa   
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā   
1.1.1.  Uzņēmējdarbības definīcija   
1.1.2.  Uzņēmējdarbības vide Latvijā   
1.2.  Nozares raksturojums. Telekomunikāciju nozare Latvijā   
1.2.1.  TELE 2   
1.2.2.  Bite   
1.2.3.  Triatel   
1.3.  LMT raksturojums   
1.3.1.  LMT vīzijas un mērķi   
1.3.2.  LMT vadība   
1.3.3.  LMT pieslēguma veidi   
1.3.4.  SVID analīze   
1.4.  Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana   
1.4.1.  Konkurētspējas jēdziens   
1.4.2.  Konkurētspējas paaugstināšanas teorētiskais pamats   
2.  Projekta daļa   
2.1.  M.Portera piecu spēku modelis   
2.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica   
2.3.  General Electric matrica   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Bibliogrāfiskais saraksts   
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. SIA „Latvijas Mobilais Telefons” izveidots 1992. gadā un ir pirmais mobilo sakaru operators valstī, kā arī vadošais mobilo sakaru sniedzējs Latvijā pēc klientu skaita.
2. No uzņēmuma dibināšanas LMT veicis kapitālieguldījumus sakaru tīkla attīstībā vairāk nekā 250 miljonu latu apmērā, nodrošinot Latvijā plašāko mobilo sakaru tīkla pārklājumu – vairāk nekā 99% valsts teritorijas.
3. Latvijas Mobilais Telefons piedāvā daudz un dažādus pieslēguma veidus. Pieslēgumi ir diferencēti un pielāgoti dažādu cilvēku vajadzībām. LMT piedāvā pieslēgumus gan internetam, gan telefonam, tādēļ ir viegli izvēlēties pieslēgumu atbilstoši savām vajadzībām un vēlmēm, kā arī tālruņa lietošanas paradumiem atbilstošāko pieslēguma veidu.
4. Pēc SVID analīzes LMT vajadzētu izvēlēties stratēģiju „būvēt- investēt attīstībā’’, jo situācija ir uzņēmuma darbībai ļoti labvēlīga. Uzņēmuma vadītājiem būtu ieteicams turpināt attīstīt uzņēmuma priekšrocības, censties izmantot ārējās vides piedāvātās iespējas, kā arī neaizmirst par vājajām pusēm un draudiem.
5. Pēc Bostonas konsultantu grupas matricas izveides sanāca, ka LMT atrodas zvaigznes kvadrantā. Un tas nozīmē, ka LMT vēl vajadzētu palielināt realizācijas apjomus, vajadzētu nostiprināt esošo pozīciju tirgū.
6. General Electric matrica parāda, ka SIA „Latvijas Mobilais Telefons” ir tirgus līderis Latvijā, bet tas nenozīmē, ka LMT vairs nevajadzētu uzmanīties no konkurentiem, jo TELE2 klientu skaita ziņā ir gandrīz vienādā līmenī ar LMT.

SIA „Latvijas Mobilajam Telefonam” vajadzētu nosargāt savas pozīcijas telekomunikāciju tirgū Latvijā, jo TELE2 un BITE draud samazināt SIA „Latvijas Mobilā Telefona” tirgus daļu.
Vajadzētu sekot līdzi jaunajām tehnoloģijām, jo šajā nozarē attīstība ir ļoti strauja, un pēc autora domām tirgus līderi nosaka tieši tas, cik ātri un operatīvi uzņēmums spēj sekot jaunajām tehnoloģijas tendencēm.
Uzņēmumam vajadzētu pēc iespējas ātrāk ieviest jauno 4G mobilā interneta tehnoloģiju pēc iespējas lielākā Latvijas teritorijā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1232049
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register