Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:882640
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    3
1.1.  Praktiskā analīze    3
1.1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums    3
1.1.2.  Nozares raksturojums    5
1.1.3.  Uzņēmuma raksturojums    7
1.1.3.1.  Uzņēmuma attīstība    10
1.1.3.2.  Uzņēmuma produkti    12
1.1.3.3.  SVID analīze    13
1.2.  Teorētiskā anlīze    16
1.2.1.  Konkurences būtība    16
1.2.2.  Konkurētspējīgā priekšrocība    18
1.2.3.  Konkurētspējīgās priekšrocības ilgtspēja    19
2.  PROJEKTA DAĻA    20
2.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica    20
2.2.  General Electric modelis    22
2.3.  Portera 5 spēku modelis    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
Extract

Secinājumi
1. Lai arī gan Latvijā, gan Eiropā kopumā 2009. gadā apstrādes rūpniecībā bija vērojams straujākais izlaides kritums pēdējo gadu laikā „Madara Cosmetics” turpināja strauji augt un attīstīties, paplašinoties gan Latvijā gan arī ārzemju tirgos.
2. Dabiskā kosmētika ne vien Eiropā, bet visā pasaulē kļūst aizvien pieprasītāka. Zaļās kosmētikas tirgus ir viena no straujāk augošajām kosmētikas nozarēm.
3. Kad 2006. gadā “Madara Cosmetics” uzsāka savu darbību, tad dabiskās kosmētikas pieejamība Latvijā bija ierobežota, nebija iespējas brīvi izvēlēties un iegādāties dabisko kosmētiku, tā kā niša bija vēl brīva, tad uzņēmums varēja veiksmīgi uzsākt darbību.
4. "Madara Cosmetics" sāka darboties kā maza laboratorija, izstrādājot ekoloģisku kosmētiku, taču tagad tā aizņem 1000 kvadrātmetru lielu ražotni, nodarbina vairāk kā 30 cilvēkus un gandrīz 70% no saražotās produkcijas eksportē uz vairāk nekā 20 pasaules valstīm.
5. 2009.gadā "Madara" atvērusi trīs jaunus veikalus Rīgā , tostarp lidostā "Rīgā", lai cilvēki prom braucot var aizvest kādam dāvanu. Savukārt visā pārējā Latvijā "Madaras" produkcija atrodama dažādu veikalu plauktos, piemēram, veikalos "Kolonna", tirdzniecības centrā "Stockmann" un teju visos bio- un ekopreču veikalos.
6. Neskatoties uz neskaidro ekonomisko situāciju, "Madara" 2010. gadā plāno realizēt plašus attīstības pasākumus ar mērķi kļūt par spēcīgu starptautisku ekonozares spēlētāju.
7. "Madara" jau trīs gadus pēc kārtas spējusi vairākas reizes palielināt apgrozījumu. 2009.gadā, salīdzinot ar 2008.gadu, "Madaras" apgrozījums saskaņā ar sākotnējiem aprēķiniem audzis 2,3 reizes, sasniedzot aptuveni 900 000 latu, savukārt 2008.gadā uzņēmums bija kāpinājis apgrozījumu 3,2 reizes. Arī šogad attiecībā pret 2009.gadu uzņēmums plānojis apgrozījumu palielināt vēl divas reizes
8. Šobrīd „MÁDARA Cosmetics“ piedāvā 39 dabiskus kosmētikas produktus sejas, ķermeņa, matu un lūpu kopšanai, kā arī atsevišķu produktu līniju bērniem Ecobaby, ko veido produkti, kas nepieciešami mazuļu (no pašiem vismazākajiem līdz jau lielākiem bērniem) ikdienas aprūpei.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,70 €
Work pack Nr. 1347493
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register