Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:802152
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    7
1.2.  Uzņēmuma vīzija, misija un mērķi    7
2.  Ārējās un iekšējās vides analīze    9
2.1.  PEST analīze    9
2.2.  SVID un iekšējās vides iespēju un draudu analīze    10
2.2.1.  Draudu analīze (matrica)    10
2.3.  Kopsavilkums    11
3.  Tirgus analīze    12
3.1.  Konkurentu analīze    12
3.1.1.  Pozicionēšanas karte    12
3.1.2.  Kvalitātes skala    12
3.1.3.  Kopsavilkums    13
4.  Mārketings    14
4.1.  Produkts    14
4.1.1.  Pamatprodukts    14
4.1.2.  Pakalpojumu apraksts    14
4.1.3.  Mērķa tirgus    15
4.1.4.  Pircēja raksturojums    15
4.1.5.  Produkta dzīves cikls    15
4.1.6.  Audiogrāmatu priekšrocības salīdzinājumā ar drukātajām grāmatām    16
4.1.7.  SIA „Audiogrāmatas.lv” priekšrocības salīdzinot ar citiem audiogrāmatu    16
4.2.  Cenas veidošana    16
4.3.  Bostonas matrica    17
4.4.  Vieta    17
4.5.  Preces sadales kanāli    18
4.6.  Preces virzība tirgū    18
4.7.  Kopsavilkums    19
5.  Uzņēmuma organizācijas struktūra    20
5.1.  Struktūras shēma    20
5.2.  Darbības pamatprincipu raksturojums    20
6.  Finanšu informācija    21
6.1.  Produkcijas apjoms un plānotie ieņēmumi pa mēnešiem uz pirmo saimniecisko gadu (2011./2012. gadu pa mēnešiem)    21
6.2.  Izdevumi    22
6.3.  Nolietojuma (amortizācijas) aprēķins    23
6.4  Nodokļu aprēķins februārim 2012.gadā    23
6.5.  Naudas plūsmas plāns 2011./2012.gadam    24
6.6.  Peļņas un zaudējumu aprēķins pirmajam gadam    25
6.7.  Uzņēmuma bilance    26
6.8.  Plānoto rezultātu novērtējums    26
7.  Secinājumi    27
8.  Izmantotās informācijas avotu saraksts    29
9.  Pielikums    30
Extract

Uzņēmuma SIA „Audiogrāmatas.lv” pamatprodukts ir audiogrāmatas latviešu valodā mp3 un CD formātā, kas paredzēts cilvēkiem, kas vēlas iepazīties ar latviešu un ārzemju literatūras klasikas darbiem. Produkts pilda izglītojošu un izklaidējošu funkciju. Audiogrāmatas tiek pārdotas mūsu uzņēmumam SIA „Audiogrāmatas.lv” piederošajā interneta veikalā www.audiogramatas.lv, kā arī sadarbības partneru grāmatnīcās visa Latvijā.
Izstrādājot biznesa plānu uzņēmumam SIA „Audiogrāmtas.lv” mūsu mērķis bija noskaidrot vai ir iespējama sekmīga uzņēmējdarbība ražojot un pārdodot audiogrāmatas, kas ierunātas latviešu valodā ar latviešu un ārzemju literatūras klasikas darbiem mp3 un CD formātā, ko iespējams iegādāties interneta veikalā www.audiogramatas.lv, kā arī labākajās Latvijas grāmatnīcās.
Lai noskaidrotu šī uzņēmuma potenciālo konkurētspēju tirgū un peļņas gūšanas iespējas, izmantojām tādas pētījuma metodes, kā PEST, SVID, tirgus un konkurentu analīzi (tai skaitā Ansofa un Bostona matricu), izveidojām pozicionēšanas karti, apskatījām uzņēmuma darbības riska faktorus, kā arī veicām finanšu aprēķinus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1314554
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register