-
Uzņēmums "Feelings kafe"
Nr. | Chapter | Page. |
BIZNESA PLĀNA ĪSS KOPSAVILKUMS | 4 | |
UZŅĒMUMA APRAKSTS | 5 | |
Uzņēmuma vēsture | 5 | |
Pamatinformācija par uzņēmumu | 6 | |
Biznesa mērķis | 8 | |
VADĪBA | 9 | |
Uzņēmuma paredzamā organizatoriskā struktūra un vadības, locekļu uzskaitijums | 9 | |
NOZARES RAKSTUROJUMS | 10 | |
Statistikas dati par ēdināšanas uzņēmumiem un iedzīvotāju ienākumiem Latvijā | 10 | |
Konkurentu analīze | 11 | |
Uzņēmuma priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem | 12 | |
UZŅĒMUMA, PRODUKTA RAKSTUROJUMS | 13 | |
Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana | 13 | |
Piedāvātie produkti, kvalitāte, prognozējamā cena, plānotie piegādātāji | 14 | |
Produktu kvalitāte | 14 | |
NOZARES RAKSTUROJUMS | 15 | |
Konkurentu analīze | 16 | |
SVID analīze | 18 | |
Piedāvātie produkti un progozējamā cena | 19 | |
MĀRKETINGA PLĀNS | 25 | |
Produkta patērētāji | 25 | |
Uzņēmuma cenu politika | 25 | |
Uzņēmuma mārketinga stratēģijas īss raksturojums | 27 | |
Efektīva interneta mārketinga stratēģija | 27 | |
PROJEKTA REALIZĀCIJAS IZKLĀSTS | 28 | |
Uzņēmuma atrašanās vieta | 28 | |
Uzņēmuma atrašanās vietas pozitīvās un negatīvās puses | 28 | |
Projekta realizācijai nepieciešamie tehniskie līdzekļi | 29 | |
Darbinieku saraksts | 29 | |
Problēmas un riski | 31 | |
FINANSU PLĀNS | 32 | |
Darbinieku atalgojums | 32 | |
Uzņēmumā izmantojamie resursi | 32 | |
Komunālie maksājumi | 33 | |
PIELIKUMS | 34 |
Uzņēmuma mārketinga stratēģijas īss raksturojums.
Efektīva interneta mārketinga stratēģija
Tā kā arvien vairāk patērētāju izmanto meklēšanas programmas un apmeklē mājaslapas, uzņēmumu interneta mārketinga stratēģijas vairs nevar atļauties ignorēt šos patērētāju paradumus.
Pircēju skaits, kas izmanto mājaslapas un meklēšanas programmas ar mērķi uzzināt sīkāku informāciju par produktu turpina pieaugt. Daļa pircēju turpat internetā arī produktu nopērk, kamēr citi – ievāc informāciju pirms konkrētās vietas apmeklēšanas vai pasūtījuma veikšanas.
Uzņēmumi, kas vēlas izdzīvot, saprot, ka viņiem ir jārada sava uzņēmuma klātbūtne internetā. Interneta mārketinga izmantošana ir arī „zaļi domājoša” uzņēmuma stratēģija, jo internets ne tikai uzlabo efektivitāti, bet arī nepiesārņo vidi.
Tomēr uzņēmumam ar mājaslapu vien nepietiek. Konkurence internetā sāk pieaugt. Gudri uzņēmēji jau ir sapratuši, ka internetā var tikt pielietoti arī tradicionālā mārketinga paņēmieni, tomēr tiem ir jābūt pielāgotiem interneta patērētāju vajadzībām.
Tiešais mārketings
Pamatā galvenais mārketinga un reklāmas mērķis ir palielināt patērētāju pievērsto uzmanību zīmolam. Turklāt laikrakstu un katalogu reklāmas efektivitāte samazinās, jo samazinās preses abonentu skaits, kā arī patērētāji restorānu, ārstu un mazumtirdzniecības veikalu meklējumos sāk izmantot internetu. Tā kā mājaslapas efektivitātes ziņā sāk pārspēt tradicionālās reklāmas formātus, tad arī uzņēmēji izvēlas interneta vidi.
Efektīvas mājaslapas
Pircēji internetā nāk un aiziet ar vienu peles klikšķi. Mājaslapas apmeklētāju plūsmas ātrums pieprasa uzmanību piesaistošus un noturošus mehānismus. Ja tirgotājs nesaprot konkrētā patērētāja vajadzības, uzņēmums ir zaudējis klientu un darījumu.
…
SIA „feelings kafe”atrodas Cēsīs, vecpilsētā rožu lakumā kur vienmēr pastaigājas pilsētas iedzīvotāji, iebraucēji un tūristi. Uzņēmums ir reģistrēts LR uzņēmumu reģistrā. Uzņēmuma juridiskā adrese ir Latvijas republika, Cēsu novads, Cēsis, Rīgas iela 29, LV-4191 SIA „feelings kafe” restorāns, grāmatnīca, terase, bārs, socializēšanās un kultūras punkts Cēsīs. Tiek piedāvāti izmeklēti vīni, pamatīga ēdienkarte, tikai kvalitatīva literetūra kuru varēs lasīt tur pat kafejnīcā kā arī būs iespēja grāmatas iegādāties par maksu. Interjers būs izsmalcināts, bet praktisks
- Biznesa plāns IU sākšanai datoru jomā
- Lauku māja "Ceļotājs"
- Uzņēmums "Feelings kafe"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Lauku māja "Ceļotājs"
Business Plans for secondary school15
-
Biznesa plāns IU sākšanai datoru jomā
Business Plans for secondary school10
-
SIA "Šarms"
Business Plans for secondary school22
-
SIA "Būcenis"
Business Plans for secondary school10
-
Tirdzniecības uzņēmums
Business Plans for secondary school10