Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:802742
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Uzņēmuma apraksts    5
1.  Mārketinga stratēģija    5
2.  Vadības organizatoriskā struktūra    6
3.  Darbinieku skaits un to atalgojums    6
4.  Cenu veidošana    6
5.  Sākuma bilance apreiķins    7
6.  Pamatlīdzekļu novērtējums    8
7.  Uzņēmuma izmaksu novērtējums    8
8.  Ilgtermiņa kredīta atmaksa    8
9.  Naudas plūsma    11
10.  Peļņas vai zaudējuma apreiķins    12
11.  Peļņs vai zaudējuma apreīķina prognozes    13
12.  Seguma analīze    14
  Nobeigums    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

1. Uzņēmuma apraksts

Uzņēmums “Deko G”ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 1997. gadā 27. jūnijā. Tās daļas kapitāls ir 2000 Ls vērtībā. Uzņēmums nodarbojas ar preču mazumtirdzniecību.Deko G ir apģerbu veikals, kurš savas preces iegādājās vairumtirdzniecības bāzēs. Apģerbu klāst, ko piedāvā šī firma r ļoti plašs, neskatoties uz to, ka firmas telpu platība kur tiek realizētas šis preces ir nelielas. Lai paplašinātu telpas ir vajadzīgs ilgtermiņa aizņēmums no bankas 14000Ls vērtībā. Kredīts ir jāapmaksā 10 gadu laikā. Kredīta % likme ir 5% gadā.
Deko G ir viens īpašnieks. Viņš arī ir uzņēmuma vadītājs un bieži strādā kā pārdevējs, izņemot šo pieminēto īpašnieku uzņēmumā ir vel trīs darbinieki – grāmatvedis, šoferis un vel viens pārdevējs.Uzņemuma juridiskā adrese –Saldus, Tūristu iela 23.


2. Mārketinga strqatēģija

Galvenā mērķauditorija ir jaunieši no 14 līdz 25 gadu vecumam. Uzņēma īpašnieks ir pats izvēlējies strādāt ar šādu mērķauditoriju jo pēc viņa pētījumiem šādi var iegūt lielāku peļņu: telpas resursi ir ierobežoti un tāpēc arī nevar piedāvāt lielu apģērbu klāstu, bet jaunieši tā ir vecuma grupa kura viss biežāk maina apģerbus un vecāki labprāt viņiem šos apģērbus arī iegādājās. Vel viens faktors šīs mērķauditorijas izvēlei ir tāds, ka Saldus rajonā dzīvo 19000 iedzīivotāju no tiem 12000 Saldū lielākā daļa no tiem ir tieši jaunieši. Bet protams, ka arī vecākas paaudzez cilvēkiem tiek piedāvātas šajā uzņēmumā preces, vienīgi viņiem tiek atvēlēts mazāk uzmanības jo ar katru pusgadu apģērbu fasons tiek mainīts un preces ir ātri jārealizē, lai neveidotos krājumi un nevajadzētu samazināt uzcenojumu uz tām. Vīriešiem tiek atvēlēta viss mazāka uzmanības, jo viņu apģērbu noiets ir viss lēnākais. Uzmanība tiek veltīta arī bērniem vecumā no 8 līdz 12 gadiem,...

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1127358
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register