Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:125399
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    5
1.3.  Vadības struktūra    6
1.4.  Darbības galvenie rādītāji    7
1.5.  Atrašanas vieta un telpu novērtējums    9
2.  Produkti un pakalpojumi    11
2.1.  Pakalpojumu sniegšanas tehnoloģija    11
2.2.  Pakalpojumu raksturojums un ražošanas programma    15
2.3.  Instrumentu un inventāra aprēķins    16
2.4.  Izejvielu, materiālu, saimniecisko līdzekļu un preču aprēķins    21
2.5.  Darba spēka un darba algas aprēķins    26
2.6.  Energoresursu aprēķins    29
2.7.  Iekšēja un ārēja transporta aprēķins    29
2.8.  Noliktavu saimniecība    30
2.9.  Vides un darba aizsardzības jautājumi    30
3.  Tirgus    32
3.1.  Preču noiets    32
3.2.  Konkurenti    33
3.3.  Mārketinga stratēģija    36
4.  Iespējami riski un apdrošināšana    39
5.  Finansu aprēķini    41
6.  Pielikums    44
Extract

Kursa darba tēma ir vīriešu apģērbu veikals “Style”. Darbā tiek aplūkota veikala darbība.
Tirgu visprecīzāk varētu definēt kā jebkuru vienošanos, kas dod iespēju pircējam un pārdēvējam veikt darījumu, kura rezultātā tiek noteiktas cenas un notiek apmaiņa.
Uzņēmējdarbības gaitā radīsies noteiktas finansu attiecības, kuras būs saistītas ar ražošanas organizāciju, produkcijas realizāciju, vai ar pakalpojumu sniegšanu. Šo finansu attiecību pamats ir nauda.
Mode vienmēr ir aktuāla, un mūsdienās liels daudzums cilvēku izvēlās stilīgu un modernu apģērbu. Vīriešu apģērbu veikals “Style” piedāvās savus preces vīriešiem, kuri grib labi izskatīties un sekot modes tendencēm. Augstās kvalitātes preces, kā arī saprātīgas cenas piesaistīs labas kvalitātes cienītājus.
Veikals apmeklētājiem izdevīgs pēc sekojošiem faktoriem – izdevīga atrašanas vieta, kvalitatīva, laipna apkalpošana, izdevīgs darba laiks. Kluba telpas īpaši dekorēti. Veikala “Style” galvenais priekšnosacījums ir piedāvāt pircējiem izvēles iespēju.
Veikals “Style” savai attīstībai izvirza savas preces plašu reklāmu, ar mērķi piesaistīt pēc iespējami lielāku pircēju loku. Reklāma būs laikrakstos “Latvijas santīms” un “Rīgas santīms”. Šīs avīzes ir bezmaksas, tāpēc tos var atrast jebkura mājā un tos lasa daudzi cilvēki un veikala reklāma vienmēr būs zem acīm.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register