Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:339521
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Advertising is a one-way communication whose purpose is to inform potential customers about products and services and how to obtain them. Every major medium is used to deliver these messages, including: television, radio, movies, magazines, newspapers, video games, the Internet, and billboards. Advertising is often placed by an advertising agency on behalf of a company.
Advertisements can also be seen on the seats of grocery carts, on the walls of an airport walkway, on the sides of buses, heard in telephone hold messages and in-store public address systems. Advertisements are usually placed anywhere an audience can easily and/or frequently access visuals and/or audio.
Reklāma ir vienpusīga komunikācija ar mērķi informēt potenciālos klientus par produkciju, pakalpojumus un kā to saņemt. Katrs līdzeklis tiek izmantots lai nogādātu šīs ziņas, tai skaitā: televīzija, radio, filmas, žurnāli, avīzes, video spēles, internets, un reklāmas laukumi. Reklāma bieži tiek izvietota uz reklamu aģentūru atbildību.
Reklāmas var tāpat būt sastopamas pārtikas prečui vaikalu ratu vietās, uz lidostas aleju sienām, uz autobusiem, dzirdamas telefonā un citās sabiedriskās vietās. Reklāmas parasti tiek izvietotas tur, kur mērķa auditorija tās var viegli un/vai bieži saskatīt un sadzirdēt.
Ir dažas organizācijas, kuras bieži tērē lielas naudas summas reklāmai bet ne lai pārdotu produktu vai pakalpojumus publikai. Tās ir: politiskas partijas, interesentu grupas, reliģijas-atbalsta organizācijas, un militārie spēki, meklējot jaunus jauniesaucamos. Dažas bezpeļņas organizācijas izmanto netipisku reklamē klientiem, tā paļaujas uz brīviem kanāliem, kā piemēram sabiedriskas pakalpojuma paziņojums.
Naudas patēriņš uz reklāmām pēdējos gados ir dramatiski palielinājies. Savienotajās valstīs tikai 2005, uz reklāmu iztērēti 144.32 miljardi dolāri, ziņo TNS masu informācijas līdzekļi. Tajā pašā gadā, saskaņā ar Global Entertainment un Media Outlook: 2006-2010 pēc globālās firmas PricewaterhouseCoopers aprēķiniem, visā pasaulē patēriņš uz reklāmām bija 385 miljardu dolāru. Aprēķinot firmu ziņojumus iztērētajos līdzekļos vispasaules reklāmām, 2010-tajā tie pārsniedza pus-triljonu dolāru.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register