Pa ielu iet sieviete, kuras apģērbs uzreiz iekrīt acīs: viņa no papēžiem līdz matu galiņiem ir apģērbta pēc pēdējās modes. Izceļoties no pūļa viņa pievērš visu cilvēku uzmanību. Jūs apbrīnojat? Apskaužat?
Nevajag apskaust! Patiesībā šādas sievietes ārējais izskats ir liecinieks iekšējiem kompleksiem. Interesanti – pastāv “ apģērbu psiholoģija”, kur “modes upuris” ir klīniska diagnoze. Sievietes, kuras ir orientētas uz supermodīgām lietām, ir psiholoģiski atkarīgas no citu cilvēku viedokļa un viņām trūkst pašapziņas.
Pēc psihologu domām, cilvēks, kura apģērbs par pārāk rūpīgi pārdomāts (nav svarīgi kāds – kaut vai slēpošanas kombinzons), mēģina noslēpt iekšēju nepārliecinātību par sevi un ar apģērba palīdzību tas cenšas pievērst sev uzmanību.
Cilvēki, kuriem pašapziņa ir pietiekoši augsta, kuri sevi novērtē un ir garīgi līdzsvaroti, ar dažādām interesēm parasti ģērbjas diezgan vienkārši, bez īpaša mērķa izcelties, viņiem nav svarīgi nēsāt kādas slavenas firmas apģērbus. Viņi ļoti komfortabli jūtas pat vecās džinsās un mājas džemperī.
…