Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:114441
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2009.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Referātā centīšos īsumā izklāstīt to, kas tad īsti ir brends, norādīt Latvijas, manuprāt, veiksmīgākos brendus un to ceļu līdz tam. Nevaru arī nepieminēt galvenos ieguvumus, izveidojot spēcīgus un stabilus brendus. Taču nobeigumā būs interesanti pētījumi par populārākajiem brendiem mūsu valstī.
Brends ir kaut kas vairāk nekā tikai simbols, tas savā veidā ir kā garantija un solījums, kurš tiek dots, piemēram, pērkot Sony mūzikas centru tiek dota 3 gadu garantija, bet, redzot pašu brendu, mēs jau saprotam, ka šī garantija nebūs jāizmanto. Taču Amerikas Mārketinga asociācija definē brendu kā – nosaukumu, terminu, zīmi, simbolu vai to kombināciju, kas paredzēta preces vai pakalpojumu atpazīšanai no konkurentu precēm vai pakalpojumiem.
Sākotnēji, brendu veidošanai Latvijā nepiešķīra īpašu nozīmi, galvenais bija sekmīgi attīstīt uzņēmumu. Arī reklāmai vietējie uzņēmēji nepievērsa īpaši vērību, kā nekā pieprasījums bija neapmierināts. Brenda reklamēšanu sāka Rietumu uzņēmumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register