Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:622047
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma. Angļu valodā CRM ir saīsinājums no “Customer Relations Management”. Klasiskā veidā CRM uzskaita un atgādina par visu komunikāciju, ko Jūs kā pārdevējs uzņēmuma vārdā veiciet ar saviem klientiem - visus zvanus, tikšanās un veicamos darba uzdevumus. Tā ir sistēma efektīvai pārdošanas darba organizēšanai. CRM palīdz uzņēmumam uzturēt kontaktu ar klientu, pilnveidot procesus, un tā rezultātā arī palielināt ieņēmumus.
CRM sistēma ir nepieciešama, ja plāno attīstīt biznesu, pieņemt jaunus darbiniekus un paplašināties. Tad ir vajadzīga pārdošanas komanda, kas strādās pie tā, lai uzņēmums iegūtu jaunus klientus un varētu augt. Šādā gadījumā CRM sistēma ir noderīga, jo tajā var apkopot informāciju par klientiem vienkopus, efektīvāk organizējot pārdošanas procesu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register