Šai darbā tiks apskatīti dažādu profesiju cilvēki reklāmā no dažādiem aspektiem. Kā pirmo apskatīsim reklāmu, kurā tiek izmantoti reāli cilvēki no tautas. Kā otro – profesionālu cilvēku izmantošana reklāmā. Kā trešo – slavenību (aktieru, mūziķu, politiķu) izmantošana reklāmā, to izvēles principi reklāmas veidošanā un ietekme uz mērķauditorijām.
Konkrētu, reālu, jebkuras profesijas cilvēku izmantošana reklāmā vērtējams, kā visai pozitīvi. Piemēram, „Dormeo” matraču reklāmās tiek izmantoti tādu profesiju pārstāvji kā:
• Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja;
• Kafejnīcas īpašniece u.c.
Izmantojot šādu profesiju pārstāvjus, potenciālajam patērētājam ir vieglāk uztvert reklamējamo preci vai pakalpojumu.
…