Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:126394
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.10.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Vēl skolotājam ir jāsagatavo izdales materiāli skolēniem, ja tādi ir nepieciešami. Skolotājam ļoti būtiski ir vērot un sekot līdzi skolēnu sniegumam, dokumentēt skolēnu sniegumu, īstenojot formatīvo vai summatīvo vērtēšanu. Summatīvo vērtēšanu skolotājs var īstenot, piemēram, kādam tematam vai noslēguma darbam. Es kā topošais skolotājs vairāk savā pedagoģiskajā darbībā izmantotu tieši summatīvo vērtēšanu, jo tā skolēniem var raisīt lielāku motivāciju katrā mācību stundā. Tematu apguvei noteikti ir jāsagatavo visi nepieciešamie resursi, skolotājam nav ētiski uzspiest dārgas izejvielas skolēniem pirkt pašiem. Tāpat, īstenojot darbu konkrētā klasē ir jābūt skaidri atrunātiem drošības noteikumiem, ko drīkst un ko nedrīkst darīt dizaina un tehnoloģiju mācību stundās, piemēram, kā rīkoties ar galda piederumiem, ēdiena paliekām utml.
Es secinu, ka dizaina un tehnoloģiju skolotāja ir ļoti aizraujoša, taču vienlaikus arī ļoti atbildīga. Tāpat kā ikviens skolotājs, arī dizaina un tehnoloģiju skolotājs var sasniegt tos labākos rezultātus gan savā pedagoģiskajā darbībā gan pašos skolēnos kopumā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register