Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:311191
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Extract

Konkurence ir kļuvusi spēcīgāka, un nu laiks pie darba ir ķerties reklāmas speciālistiem. Lai gan reklāma savas pozīcijas tirgū ir krietni zaudējusi krīzes laikā, tajā ir jāprot rast inovatīvas idejas, tādi risinājumi, kuriem nav nepieciešams daudz līdzekļu, kas lielākoties ir atteikšanās no reklāmām medijos un vides reklāmu uzstādīšana, kas izmaksā daudz lētāk, bet tik un tā paver plašas iespējas.77
Tāpat kā jebkurā krīzes gadījumā, arī ekonomiskās recesijas laikā cilvēki izrāda pastiprinātu uzmanību par apkārt notiekošo un to, kā tas konkrēti ietekmē viņus. Lielākā vērība, protams, tiek pievērsta valsts lēmumiem par budžetu, kā, piemēram, PVN likmes paaugstināšana. Bieži vien informācija tiek krietni pārspīlēta, lai tai tiktu piesaistīta lielāka uzmanība. Tas ir ļoti izdevīgi medijiem, kuri no pastiprinātas cilvēku intereses gūst peļņu. Lielisks piemērs šim varētu būt, piemēram, skandāls ar virtuves sāli vai griķiem. Ziņu precizitāte ir žurnālistu ētikas jautājums, un tas, kas tiek atainots medijos, ļoti spēcīgi ietekmē parasto iedzīvotāju attieksmi. Tāpēc, manuprāt, vajag informācijas avotus analizēt pirms aklas noticēšanas, jo bieži vien informācija mēdz būt daudzreiz pārspīlēta.
Protams, ka ekonomiskā krīze rada daudz problēmu, taču tā ir arī attīstība, kas veicina ekonomikas augšupeju. Kā teicis Rainis, „pastāvēs, kas pārvērtīsies”, un ekonomika nespētu pastāvēt konstantā modulī. Galvenais, lai cilvēki nebaidās izmēģināt ko jaunu, tad arī būs vieglāk izķepuroties no šī recesijas posma. Ekonomiskā krīze noved pie daudzu uzņēmumu bankrota un augsta bezdarba līmeņa, taču līdz ar to arī atbrīvojas vieta inovatīviem risinājumiem. Ekonomisko krīzi katrs var uztvert citādi – vienam tā ir milzu problēma, otram tā ir iespēja parādīt sevi kā spēcīgu un radošu līderi. Viss ir atkarīgs no uztveres un līdzšinējās pieredzes.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1317645
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register