Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:531181
 
Evaluation:
Published: 27.09.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Extract

Motīvi ir iemesli kādēļ cilvēks veic kādu noteiktu izvēli, visiem cilvēku ikdienas lēmumiem ir motīvi, tie var būt emocionāli vai racionāli, pozitīvi vai negatīvi, īstermiņa vai ilgtemiņa, tāpat arī iepērkoties šie motīvi spēlē lielu lomu, jo pirkumi arī netiek veikti bez iemesla, bieži vien pat pircējiem nepiedomājot, kādas iekšējas sajūtas, velmes, instinkts, domas vai emocijas ir mudinājušas viņus veikt kādu izvēli. Bet katrai cilvēka izvēle tiek ietekmēta kaut kādā veidā ar vairākiem faktoriem. Patērētāja izvēles pieņemšanas process parasti sastāv no vairākiem sarežģītiem soļiem, bet dažreiz lēmumi tiek pieņemti īsā laikā un ar mazām pārdomām. Pirkuma motīvi tiek iedalīti divos veidos- emocionālie un racionālie.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register