Secinājumi par Agile organizāciju. Dažādu nozaru organizācijas pārveido savu hierarhisko un stingro kārtību, un veido elastīgas un Agile komandas, kas pašas uzņemas savu pārvaldību. Šādu pārmaiņu veikšanu var stimulēt vairāki faktori. Šādā agile organizācijā komandām tiek dotas pilnvaras pieņemt lēmumus, ātri reaģējot uz klientu atsauksmēm un ārējiem apstākļiem. Inovācijas un pārmaiņas var ieviest mazākā, bet efektīvākā mērogā, un galvenā uzmanība tiek pievērsta nevis ilgtermiņa stratēģiskajiem plāniem, bet ātrai atsauksmju, validēšanas, versiju un mācīšanās apritei. Nepieciešamība nepārtraukti uzlabot organizācijas spēju iet kopsolī ar nozarē un ārpus tās notiekošajām pārmaiņām un inovācijām. Agile komandas palīdz to veikt, ļaujot informācijai plūst visos virzienos, nevis tikai uz augšu un uz leju, kā tas notiek korporatīvajā hierarhijā. Vēlme saglabāt komandu pārvaldāmību, darbaspējas un motivāciju bez intensīviem lēmumu pieņemšanas procesiem, kas traucē cilvēkiem pieņemt svarīgus lēmumus uzreiz uz vietas. Agile procesā mazākas komandas ar pašu organizētu pārvaldību un skaidri noteiktām biznesa prioritātēm, nevis ar pārvaldību ir daudz spējīgākas sasniegt savus mērķus, nekā cieši uzraudzītas komandas. …