Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:241361
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Ārējā komunikācija rodas saziņā ar uzņēmuma klientiem, piegādātājiem, investoriem, medijiem. Tā parāda uzņēmuma tēlu un reputāciju. Tajā, tāpat kā iekšējā komunikācijā, ir svarīgi prast novērtēt situāciju un ievērot visas nepieciešamās ētikas normas, lai neviens netiktu aizskarts.
Kā, piemēram, sazinoties ar sadarbības partneriem, ir jāizpēta to informācija un tās pareizums, lai saziņas brīdī nerastos nepatīkami pārpratumi. Ir jāpārliecinās, lai informācija, kura tiek nodota minētajām auditorijām, tām pilnībā atbilstu.
Var secināt, ka ētika darbinieku savstarpējās attiecībās un komunikācijā pastāv, tai ir liela nozīme uzņēmuma attīstībā un sasniegumu iegūšanā. Uzņēmuma izstrādātais ētikas kodekss kalpo kā ētikas normu uzraudzītājs, savukārt, darba vadītājs ir piemērs šo normu ievērošanai. Kodeksa saturs var atšķirties, atkarībā no nozares. Tādējādi, minot dažādus principus un vērtības.
Ja uzņēmumā tiek ievērotas ētikas normas, tad tas iegūst labu reputāciju citu acīs un darbinieki ieguldīs vairāk darba uzņēmuma pilnveidē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register