-
Etiķete - veiksmei un karjerai
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Uzņēmuma etiķete | 4 |
3. | Kā izveidojās uzņēmuma stils? | 5 |
4. | Kā var raksturot uzņēmuma etiķeti (stilu)? | 6 |
5. | Kā uzņēmuma stils jeb etiķete ietkemē uzņēmuma attīstību? | 7 |
6. | Vai ekonomiskās krīzes apstākļos ir jādomā par uzņēmuma prestižu? | 8 |
7. | Vai uzņēmuma etiķete atšķirās, ja tiek veidota sadarbība ar starptautiskiem partneriem? | 9 |
8. | Kādi priekšnosacījumi jāievēro, veidojot uzņēmuma etiķeti? | 10 |
9. | Kā izmanto uzņēmuma etiķetes elementus, plānojot turpmākas mārketinga aktivitātes? | 11 |
10. | Kā uzņēmuma etiķetes elementi ietekmē produkta vai pakalpojuma izvēli un patēriņu? | 12 |
11. | Kādas aktivitātes var palīdzēt piesaistīt jaunus klientus? | 13 |
12. | Ko klientam būtu jāsaprot, ieraugot uzņēmuma logo? | 14 |
13. | Vai uzņēmumā ir izstrādāti vienoti klientu apkalpošanas noteikumi? Kā ar tiem iepazīstina darbiniekus? | 15 |
14. | Kādiem etiķetes nosacījumiem uzņēmumā pievērš uzmanību pretendentā darba intervijas laikā? | 16 |
15. | Vai jūs piekrītat Dž.D.Rokfellera teiktajam? | 17 |
16. | Vai uzņēmuma etiķete ir ikdienas nepieciešamība, vai novecojošs spriedums? | 18 |
17. | Nobeigums | 19 |
VAI UZŅĒMUMA ETIĶETE IR IKDIENAS NEPIECIEŠAMĪBA, VAI NOVECOJOŠS SPRIEDUMS
Uzņēmuma etiķete pavisam noteikti ir ikdienas nepieciešamība. Tā ir viena no būtiskākajām lietām, lai uzņēmuma attīstība veidotos veiksmīgi. Etiķete vislabāk parāda citiem, kāda ir uzņēmuma būtība.
Ļoti svarīgi ir arī paši firmas darbinieki. Tieši viņi visbiežāk veido iespaidu par savu darba vietu, jo viņi nonāk saskarsmē ar saviem klientiem. Kā zināms, pirmais iespaids par cilvēku rodas jau pirmo 20 sekunžu laikā, un ir ļoti jāpacenšas par sevi radīt labu iepsaidu, jo pēc cilvēka tad arī var spriest par uzņēmumu, kurā viņš strādā. Uzņēmuma etiķete, bez šaubām, palīdz veidot uzņēmuma labo tēlu savu klientu acīs.
NOBEIGUMS
Uzņēmuma etiķete ir ļoti svarīga lieta katras firmas ikdienas dzīvē. Tā veido uzņēmuma tēlu ar dažādu etiķetes elementu palīdzību (piemēram logo), un arī uzņēmuma darbinieku kopēju tēlu. Darbiniekiem vienmēr ir jābūt laipniem un jāizskatās pieklājīgi, klienti viņiem ir pirmajā vietā, jo tikai no viņiem ir atkarīgs viņu darbs.
Veidojot šo darbu esmu iepazinusies ar to, kas ir uzņēmuma etiķete. Esmu ieguvusi ļoti daudz, ievērojami papildinājusi savas zināšanas šajā jomā, un tā ir liela vērtība. Manuprāt, cilvēkiem, kas strādā ar uzņēmuma etiķetes veidošanu, ir ļoti interesants darbs. Etiķete taču ir lieta, bez kuras mēs ikdienā nevaram iztikt.
…
- Etiķete - veiksmei un karjerai
- Spirta ražošana Latvijā
- Uzņēmējdarbība ir atbildība
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmējdarbība ir atbildība
Essays for elementary school1
-
Spirta ražošana Latvijā
Essays for elementary school1
-
Reklāmas analīze
Essays for elementary school1
-
Novērojums
Essays for elementary school1
-
Brends un tā atpazīstamība
Essays for elementary school2