Lai gan ir veiktas vairākas lietas, lai izdzīvotu krīzi, AMC vēl joprojām ir nepieciešama liela naudas summa, lai izdzīvotu bez apmeklētājiem 2021. gadā (Whitten, S., 2020).
Aprēķinot teorijas daļā apskatīto likviditātes koeficientu, rezultāts sanāk 0,34. Tas nozīmē, ka uzņēmumam nav nepieciešamo resursu, lai segtu visas īstermiņa saistības.
Tā kā šobrīd ir dīkstāve, jāmēģina atrast alternatīvas metodes, lai gūtu ienākumus kaut kādā citā veidā. Ņemot piemēru no citu kinoteātru risinājumiem, iespējams, ka kino stāvvietas var uztaisīt par kinoteātru norises vietām, kur cilvēki sēžot mašīnās var skatīties filmas. Lai risinātu problēmu par to, ko izvēlēties rādīt, cilvēkiem var iedot aizpildīt aptauju. Populārāko rezultātu atainot uz lielā filmas ekrāna. Tādā veidā atļaujot notikt kino izrādēm un gūt kaut kāda veida ienākumus.
Vēl viens ierosinājums, kā gūt ienākumus šajā laikā ir ieviest abonomentus, kas nozīmētu, ka cilvēki varētu apmeklēt noteikta skaita filmu katru mēnesi. Tādā veidā uzņēmums zinātu ar kādu naudas summu tas spēs rīkoties. Lai to padarītu piesaistošāku, šo abonomenta maksu var sākt zemu, tādēļ, ka šobrīd pēc kino ir mazs pieprasījums. Toties vēlāk šo cenu palielinātu. Tādā veidā piesaistītu cilvēkus nopirkt abonomentu, lai gan uz kino vēl neies vismaz dažus mēnešus.
…