Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:198565
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Firmas „Garnier“ reklāma pretgrumbu krēmam „Ultralift“ medijos parādījās pagājušā gada sākumā. Produkts tika reklamēts neilgu laiku un tad pazuda no mēdijiem. Šogad pavisam nesen atsākās šī produkta reklāmas kampaņa, meijos atkal ir redzamas krēma „Ultralift“ reklāmas. Šoreiz veids, ka tiek reklamēts produkts ir mainījies.
Analizētas žurnāla „Santa“ 2004. gada februāra un 2005. gada novembra izdevumos publicētās reklāmas. Mērķauditorija, ko reklāmas veidotāji gribēja sasniegt ir sievietes pēc 30 gadu vecuma. Abās reklāmās nozīmīgs tēls ir Ķīnas cīņu kucēns Šarpejs (Shar-Pei) ar visai savdabīgu izskatu - āda uz visa ķermeņa, bet sevišķi uz kakla un galvas krīt lielās krokās –, kas tiek izmantots kā metafora. Arī reklāmas dizains īpaši nav mainījies, tajā redzams produkts sarkanā iepakojumā, sievietes seja un suns uz balta fona. Produkta iepakojums visticamāk ir sarkans, lai atšķirtos no citiem līdzīgiem produktiem, jo lielākā daļa sejas krēmu iepakojumu ir gaišos toņos, kā arī, lai idejiski atbilstu citiem „Garnier” produktiem, tie visi ir košās krāsās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1140497
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register