Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:779008
 
Evaluation:
Published: 24.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Garīguma jēdziens   
2.  Garīguma izmantošanas iespējas   
Extract

Bez ētikas kodeksiem, garīguma elementiem jāatspoguļojas korporatīvajā kultūrā. Korporatīvā individualitāte organizācijā ir “dzīves stils” – kā organizācija izmanto materiālos, finansu, cilvēku informācijas resursus. Pēc tam, kad noteikts organizācijas “raksturs”, jāpieņem lēmums, kā šīs organizācijas izdevīgās īpašības darīt zināmu mērķgrupām, kādai ir jābūt komunikāciju sistēmai ar tām.
Organizācijas vadītājs vai menedžeri izstrādā un cenšas ieviest savus uzskatus, filozofiju un lietišķo stratēģiju. Pēc tam organizācijā notiek ieviešanas darbi. Organizācijas personāls darbojas tā, kā to diktē organizācijas filozofija un stratēģija. Rezultātā organizācija sekmīgi sasniedz visus pamatrādītājus, un sasniegtie rezultāti tiek noturēti ilgāku laiku. Līdz ar to parādās organizācijas kultūra, kura atspoguļo viedokļu sistēmu un stratēģiju, darbinieku pieredzi to ieviešanā. Šāda kultūra atbildīs korporatīvajai kultūrai.
Nenoliedzami, lielā mērā organizācijas tēlu veido un klientu izvēli nosaka apkalpojošā personāla īpašības. Personāla diferencēšanai jābalstās uz sekojošām darbinieku kvalitāti raksturojošām īpašībām, kas klientam veido papildu vērtīgumu: profesionālisms, laipnība, godīgums un kārtīgums, drošums, pārliecinātība, operativitāte, iniciatīva, komunikabilitāte. Jāteic, ka darbinieku izturēšanās arī ārpus darba vietas tiek vērtēta. Tas nozīmē, ka respektablas organizācijas darbinieki nedrīkst sevi kompromitēt sabiedrībā, lai nebojātu uzņēmuma imidžu. Psihiskos procesus, un uzvedība daļēji vada personas garīgums un daļēji arī personas pamatvajadzības un instinkti. Garīgums var arī kļūt redzams ekonomiskajā lēmumu pieņemšanā, attieksmē un klientu uzvedībā. Vadītājiem ir jāņem vērā garīgums un jāpadara tas tiesisks, sociāls un produktīvs. To viņi var izdarīt ieviešot organizācijas kultūras standartus.
Slavenajā grāmatā „Uzicība” Fukujama parāda kā panākumi un ekonomiskie sasniegumi korelē pozitīvi ar uzticību, kas pastāv biznesa partneru starpā. Uzticības garīgums var atbalstīt ekonomisko racionalitāti un peļņas maksimizēšanu. Tas nozīmē, ka liela loma ir lojalitātei, bet īstena un saprātīga lojalitāte nav iespējama, pēc autores domām, bez garīguma.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register