Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:502783
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Viens no negatīviem aspektiem, ko uzsver Abdulaziz Fahad Alfehaid ir tas, ka globālās ELT pieejas vai metodes var būt efektīvas un lietderīgas ELT klasēs, turklāt noteiktās mācību klasēs tie būs neatbilstoši. Mācību process un ELT materiāls var iekļaut noteiktās vērtības, tradicījas, paradumus, kas var būt arī neatbilstošas noteiktai videi, piemēram, Rietumu mācību grāmatas joprojām ir etnocentriskas un maz uzmanības tiek pievērstas sociāli kulturālam kontekstam, kurā tos var izmantot. Piemēram, dažas ELT mācību grāmatās, kas tiek publicētas Rietumos, var būt nepiemēroti musulmaņu skolotājiem un studentiem, jo šajās mācību grāmatās var būt iekļautas tādas lietas, kas ir aizliegtas islāma valodā, piemēram, dzimumattiecības pirms laulībām vai alkohola lietošana.(5) Attiecībā uz tehnoloģiskajām izmaiņām (piemēram, valodu mācīšana tīklā) Warschauer un Kern (2000) apgalvo, ka šīs izmaiņas ietekmē ELT un mācīšanās kopumā un dažu mācību prasmju uzlabošanu. Viens no piemēriem, ko viņi sniedz ir lasīšanas prasme. Viņi turpina apgalvot, ka lasīšanas prakse ir mainījusies īpaši jauniešu vidū, kuri uzauguši ar datoru. Tas nozīmē, ka dažos gadījumos ekrāns aizstāj lapu.(5) Negatīva ietekmē ir arī tāda, ka skolēni izmanto tiešsaites angļu valodas tulkotājus- tekstu tulkošanai, kā rezultāta tādas prasmes, ka izprast vārdu kontekstā, uztvert galveno domu pakāpeniski zūd, kā rezultātā vārdu krājums un zināšanas netiek uzlabotas. Globalizācija var izraisīt slinkumu un atkarību no citiem. Daži angļu valodas skolotāji nevarēs kļūt produktīvi un radoši, uzlabojot ELT metodes, turklāt kļūs atkarīgi no citiem, kas tos nodrošinās ar jauniem materiāliem un metodēm. Turklāt, bieži vien skolotāji nav labi sagatavoti, lai pielietotu jaunas metodes, nav labi apmācīti izmantot jauno mācību aprīkojumu ELT klasēs. Kas var radīt gan viņiem, gan studentiem neapmierinātības sajūtu un sarežģītību valodu apguvē. Fakts ir tāds, ka paskaidroja Warschauer un Kern " Ja valodu mācīšana ir kļuvusi arvien aizraujošāka, tā ir kļuvusi arī aizvien sarežģītāka. "(5)…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1363122
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register