Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:537139
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

B. Compaine savā darbā Globālie mediji norāda, ka uzskats par tikai dažu spēcīgu transnacionālu mediju gigantu parādīšanos ir būtiski pārspīlēts. Atsevišķām mediju kompānijām ir īpašumi visā pasaulē, vai arī izplata savus sižetus/raidījumus pāri kādas noteiktas valsts robežām, taču ne plašam mediju kompāniju lokam ir televīzijas licences, radio stacijas, grāmatu izdevniecības, drukātie mediji pasaules lielākajos tirgos. News Corp. ir zināmā mērā uzskatāms par globālu mediju gan pēc tā satura gan arī pēc ziņu sadalījuma. B. Compaine norāda, ka globālajai auditorijai, globālajiem mediju ieņēmumiem, un tirgiem, kurus pārņem šie mediji, tomēr nav izšķirošā loma attiecībā uz globālo mediju raksturojumu.
Masu mediji ir būtiski attīstījušies pēdējos piecpadsmit/ divdesmit gados. To attīstību ir nepieciešams aplūkot kontekstā ar ekonomisko attīstību. Piemēram, Gannett bija lielākais laikrakstu izdevējs 1986. gadā, sastādot 3,4 % no kopējiem mediju ienākumiem. 1997. gadā tā ienākumi sasniedza vairs tikai 2% no kopējiem mediju ienākumiem šajā gadā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register