Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:104354
 
Evaluation:
Published: 02.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Svarīgs informācijas nodošanas kanāls ir neformālās sarunas. To var izmantot pirms kādu jauninājumu vai pārmaiņu ieviešanas. Vadībai nevajadzētu pieļaut, ka parādās runas par negatīviem procesiem. Šis brīdis jāapsteidz, nākot klajā ar savu pozīciju konkrētajā jautājumā. Ja tas netiks darīts jāatceras, ka tukša vieta nekad nepaliek, un tad, kad informācijas aprite ir nepilnīga, robus aizpilda kaut kas cits — baumas vai intrigantu izplatītas ziņas.
Iekšējā komunikācija uzņēmumos ir ļoti svarīga, tā ne tikai darbojas kā motivējošs faktors, lojalitātes veidotāja un piederības sajūtas veidotāja, bet arī palīdz attīstīties uzņēmumam un sasniegt tā mērķus. Jāatcer, ka tikai ar komunikācijas palīdzību darbinieki sapratīs, kas viņiem jādara, un ka tikai ar komunikāciju vadītājs sapratīs, ka darbinieks tiešām ir sapratis uzdevumu. Uzņēmuma pamats ir darbinieki, un ja šie darbinieki komunicējot efektīvi strādās un sasniegs uzņēmuma izvirzītos mērķus, uzņēmums gūs panākumus. Iekšējai komunikācijai ir jābūt stiprai, lai uz tās pamata var veidoties ārējā komunikācija, kas uzņēmumu padarīs stabilu un vēl veiksmīgāku.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1358213
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register