Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220090
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Iepakojuma interesantākas un izliektākas formas piesaista pircējus tāpēc daudzi ražotāji lielu uzmanību velta iepakojumiem, lai tie būtu interesanti un atšķirtos no citu ražotāju iepakojumiem.
Manuprāt preces iepakojumam ir liela nozīme mārketingā, jo tas vairāk vai mazāk saistās ar konkurenci. Preces konkurētspējai labs iesaiņojums var jau zināmai precei piešķirt jaunu veidolu kā arī veicināt preces atpazīstamību citu preču vidū. Pircēji vienmēr izvērtē to kāds ir preces iepakojums vai tas ir parocīgs, vai uz iepakojuma ir redzama informācija par preci, vai iepakojums būs viegli atverams. Vizuālais iepakojuma izskats ir pirmais ko pircējs pamana un sniedzās pēc preces, lai to tuvāk aplūkotu un izlasītu sniegto informāciju par preci.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register