Par šo vēstuli nedrīkst sūdzēties- tai ir jābūt konkrētās personas atbildei par savu rīcību. Patiešām arī priekšniekam tika pa reizei iesniegta vēstule, kurā tika izteikti aizrādījumi, piemēram, par ikdienas darba traucēšanu ar mazāk svarīgām lietām. Priekšnieka attieksme pret konkrēto darbinieku nemainījās, tieši pretēji- abas puses apsēdās un izdomāja kā atrisināt šo situāciju. Šāda vadības pieeja nojauca baiļu un nedrošības barjeru un padarīja ikdienas darbu un attiecības komandā, kolektīvā produktīvākas.
Stratēģiskais process kā tāds uzņēmumā ir, ja uzņēmums un tā vadība plāno nākotnes darbības un iespējas, tad ir arī rezultāti. Arī esošajā darba vietā uzņēmums un darbinieki veic savu darbu pēc šādas shēmas (šāda shēma norādīta arī grāmatā): plānošana-attīstība-ieviešana-korekcija-pārskats. Katru nedēļu katrs darbinieks veic savu darba plānošanu, veic darbības, kuras var veikt attīstību, ievieš jaunas darbības, koriģē neveiksmīgās vai pielabo jau ieviestās un veic pārskatu par darbībām un secina, kuras ir veiksmīgākas, kuras mazāk veiksmīgas. Darbinieks var pats novērtēt un dot ieguldījumu organizācijai.
Kopumā Ievas Kalves grāmata „Apseglot pārmaiņu vējus” ir vērtīga lasāmviela, kas atgādina jau tik zināmās likumsakarības, liek aizdomāties un analizēt dažādas situācijas, kuras var pielietot gan darba vietā, gan ikdienā!
…