Mūsdienās neviens vairs neapšauba, ka informācija ir galvenais biznesa virzītājspēks. Tā nepieciešama katram uzņēmumam ikvienā darbības jomā. Atsevišķus informācijas komponentus vāc pats uzņēmums, savukārt par citiem efektīvāk vaicāt specializētām firmām. Turklāt katrai uzņēmuma funkcijai nepieciešama atšķirīga, specifiska informācija. Neprecīzi atlasīta, pienācīgi nepārbaudīta un neprofesionāli izvērtēta informācija var būt nevis informējoša, bet gan dezinformējoša, tāpēc ir svarīgi noteikt, tieši kāda informācija ir vajadzīga un būtiska kāda lēmuma pieņemšanai.
Uzņēmējiem jābūt gataviem izprast savas vajadzības, lai lielajā informācijas daudzveidībā varētu pēc iespējas precīzāk izvēlēties to, kas viņiem būtu optimālākais un racionālākais.
Divdesmitā gadsimta beigās mēs tiekam apbērti ar milzīgu informācijas apjomu. Taču, kā rāda dažādas uzņēmēju aptaujas, tieši informācijas trūkums tiek atzīts par vienu no būtiskākajiem uzņēmējdarbības attīstības šķēršļiem. Kāpēc izveidojusies tāda pretruna? Šeit jārunā par to, ka uzņēmēji nespēj orientēties milzīgajā informācijas plūsmā un izvēlēties katrai situācijai vispiemērotāko. Tātad – dažādiem mērķiem ir nepieciešama dažāda informācija.…