Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:984861
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Kopumā viens no priekšnoteikumiem jaunu un inovatīvu produktu attīstībai tūrisma nozarē ir labvēlīgas komercdarbības veicināšana ar taisnīgu nodokļu politiku, valsts finansējumu un pārdomātu ES Struktūrfondu līdzekļu apguvi (Pāvule, 2008, 26).
Pēc autores domām tūrisma uzņēmējdarbības attīstība ir iespējama balstoties tikai uz jaunu ideju pamata, preču un pakalpojumu uzlabošanas un sortimenta paplašināšanas. Tūrismā katru dienu ievieš dažādu veidu jauninājumus, kā zinātniski tehniska attīstības procesa, tā arī cilvēka intelektuālas attīstības iespaidā.
Tiek secināts, ka tūrisms ir nozīmīgs arī vietējo iedzīvotāju labklājības līmeņa veicinātājs, kas samazina bezdarbu, izglīto vietējos apkārtnes labiekārtošanā, optimāli izmanto vietējos resursus un palielina pašvaldības budžetu. Tūrismam ir arī liela nozīme ekonomikas stabilizēšanā, attīstībā, tāpēc arī inovāciju nozīmīgums, devums šajā nozarē ir būtisks, kas notur pieprasījuma apjomu.
Lai arī uzņēmēji tiek maz atbalstīti no valsts un pašvaldības pusēm, kur finansiālais atbalsts inovācijām samazinājies, tomēr viņi ne tikai spējīgi sekmēt sava uzņēmuma darbību, bet arī celt reģiona inovatīvo darbību. Latvijas tūrisma vide nav raksturojam kā sevišķi inovatīva, tomēr ir piemēri sekmīgiem inovatīviem piedāvājumiem un produktiem, ko piedāvā uzņēmēji. Inovatīvas idejas var būt dažādas – tās var būt inovatīvas reģionālā vai valsts mērogā, tās var konkurēt starp vairākiem reģiona, pagasta uzņēmējiem vai piedāvājumiem vai tikai starp pāris uzņēmējiem, pakalpojuma sniedzējiem, produkta ražotājiem.
Pakalpojumu sniedzējiem ļoti svarīgi ir rast pareizo pieeju inovatīvā pakalpojuma radīšanā, tā reklamēšanā, cenas noteikšanā un citu svarīgu faktoru veikšanā, mērķa klientu piesaistē. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register