Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752887
 
Evaluation:
Published: 20.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Latvijas Nacionālās attīstības plānā uzsvērts, ka galvenajam valsts attīstības virzītājspēkam jābūt izglītotai un zinošai sabiedrībai, izglītotam un radošam cilvēkam (5,14). Diemžēl pašreizējā izglītība nepietiekami veicina šo procesu. Man šķiet būtiski analizēt un ievērot sabiedrības vajadzības izglītībā, piemēram, izpētot cilvēku nodarbinātību un nodarbošanos, darba tirgus prasības (3, 22). Tikpat svarīgi būtu noskaidrot priekšstatus par izglītības un sabiedrības mijiedarbību; izpētīt jaunās paaudzes sagatavošanu dzīvei mūsdienu sabiedrībā; kā arī izpētīt sabiedrības vajadzību ietekmi uz izglītības attīstību u.tml.
Mēs dzīvojam strauju pārmaiņu laikmetā, tāpēc izglītībai atbilstoši tam ir jābūt ļoti elastīgai un nepārtraukti jāattīstās, tai jāatbilst mūsdienu sabiedrības augošajām prasībām. Manuprāt, pašlaik galvenais izglītības mērķis ir nodrošināt priekšnosacījumus humānas, patstāvīgas, atbildīgas, kompetentas, rīcībspējīgas un brīvas personības veidošanās procesam, kas spēs dzīvot, strādāt un pašrealizēties demokrātiskā 21.gadsimta sabiedrībā ar tai raksturīgo arvien pieaugošo mainību un daudzveidību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,70 €
Work pack Nr. 1323808
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register