1960. gadā big bandu sastāvi izjuka, taču Beisija sastāvs turpināja pastāvēt un guva milzīgus sasniegumus. Big bandam devās koncertu tūrēs gan Eiropā, gan Āzijā un ASV, kā arī uzstājās televīzijā un Las Vegasā. Kaunts Beisijs un viņa orķestris saņēma kritiķu atzinību, vairākus apbalvojumus, kā arī Grammy balvas par sasniegumiem un ieguldījumiem džeza mūzikā. Viņa slavenāko džeza kompozīciju vidū ir One o’clock jump, April in Paris, Oh, lady be good, Every I have the Blues, Teach me tonight, I can’t stop loving you.
Manuprāt, Beisijam piemita mierīga, nesteidzīga spēles maniere, radot swinga sajūtu. Pirksti līgani slīdēja pa taustiņiem un, klausoties pianista ierakstus, viņa muzicēšana nebija pārbāzta ar sarežģītām pasāžām un biežām, uzbāzīgām iespēlēm un improvizācijām, kuras izpildīja tieši laikā un vietā, iekļaujoties skaņdarbu skanējuma fonā, kas tādēļ arī ļāva viegli klausīties un baudīt šo mākslu.
…