Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,34 (17%)
Discounted price*:
1,65
Purchase
Add to Wish List
ID number:608012
Author:
Evaluation:
Published: 15.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Tātad, 2005. gads:
reklāma un mārketings spēlē svarīgu lomu visā pasaulē, tie ietekmē jebkura cilvēka izvēli un rīcību, nosaka modi, dzīves stilu. Nav noslēpums, ka cilvēku figūras standarts arī radies no reklāmas un fotomodeļiem no spožiem žurnāliem. Kur tas bija iespējams, uzreiz sāka rasties sporta un fitnesa klubi, kas bija domāti gan vīriešiem, gan sievietēm. Lai veiksmīgi virzītu savu produkciju tirgū, jābūt precīzam priekšstatam par to, kuram patērētājam domāta dotā produkcija. Nevajag aizmirst, ka cilveku izvēle ir atkarīga no vietas, kur tie dzīvo, jo dažādos reģionos ir sava kultūra, tradīcijas, klimats, iedzīvotāju dažādas vajadzības; un arī no psiholoģiskiem faktoriem- cilveku tipi un priekšstats par sevi, par dzīves veidu, uzvedības psiholoģija un daudz citu faktoru.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kultūras nozīme starptautiskajā mārketingā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/608012

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register