Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:168455
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Uzņēmums, kas pats sevi vada un organizē – tā varētu teikt par grāmatas „Ķeceris” galveno varoni. Varbūt uzņēmums nevar būt galvenais varonis, bet šinī grāmatā tas tiek izvirzīts, ka galvenais objekts, par kura attīstību un izaugsmi tiek runāts. Protams, bez cilvēku palīdzības tas nemaz nevarētu eksistēt un cilvēki ir galvenie, kas ietekmē šī uzņēmuma attīstību.
Grāmatā tiek aplūkots uzņēmuma attīstība daudzu gadu garumā, kas ir kļuvis par pavisam neticamu darba vietu cilvēkiem. Šis uzņēmums pēc būtības nelīdzinās uzņēmumiem, kādus mēs tos saprotam mūsdienās un kādus ir ierasts redzēt. Lasot grāmatu, rodas sajūta, ka uzņēmuma vadība dara visu, lai tas nelīdzinātos ierastajiem uzņēmumiem.
Sākotnēji uzņēmums „Semko” ir ticis veidots, kā ļoti stingru normu ievērotājs, kam ir noteikta struktūra un kas darbojas pēc stingriem noteikumiem un kura darbība tiek stingri kontrolēta visos vadības līmeņos. Šis uzņēmums, pēc autora uzskatiem, ir ticis izveidots „uz ēdamistabas galda”. Ejot gadiem, tas ir izaudzis par vienu no perspektīvākajiem uzņēmumiem Brazīlijā. Tomēr uzņēmuma dibinātājs nevar savu uzņēmumu vadīt mūžīgi. Tāpēc, kā tas bieži ir redzēts, uzņēmuma „tēvs” savu darbu nodod savam dēlam, kas vainu cītīgi turpina tēva iesākto ģimenes biznesu, vai cenšas to kardināli mainīt un darīt visu pēc sava prāta, vai arī vienkārši pārdod. Šīs grāmatas varonis jau bērnībā izrādīja interesi atrasties uzmanības centrā un arī vēlāk izrādīja interesi par biznesu. Tomēr, ieņemot amatu Semko, jaunietim sāka rasties sajūta, ka viņš ne pārāk atbalsta tēva izvirzītās normas. Jauneklis pat sāk interesēties par iespēju darboties cita uzņēmuma labā, tomēr tēvs viņam dod iespēju izpausties sevis veidotā uzņēmumā, sacīdams: „Labāk pieļauj savs kļūdas, kamēr es vēl esmu dzīvs.” Sākotnēji, pārņemot biznesu, īpašnieka dēls Dikijs uzņēmumā nejutās labi, jo visus valda liela birokrātija un kontrole. Uzņēmums bija stingri ierūsējis ievērojot vecos standartus un ražojot vienu un to pašu produkciju. Tādēļ Dikijs, kopā ar kādu domubiedru devās apceļot pasauli, lai iepazītos ar citu uzņēmumu stratēģijām un darbības modeļiem, kā arī cenšoties piesaistīt jaunus klientus un arī pārpirkt jaunus uzņēmumus. Tā pagāja vairāki gadi, līdz uzņēmums savu darbību nostabilizēja.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1129805
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register