Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:701604
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.11.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

G. Zurstidžs turpina ar refleksivitātes skaidrojumu - lai izprastu komunikācijas procesus, viena no svarīgākajām lomām ir refleksivitātes konceptam. Jebkuram, kurš cenšas izprast refleksivitātes būtību komunikācijā, ir jāsaprot, ka viss vienmēr ir mainīgā stāvoklī un nestāv uz vietas. To arī pamato K. Mertens, paužot, ka efekti maina efektus, un tas ir mediju pētniecībā būtiskākais koncepts, kas jāņem vērā. Šo K. Mertena pieņēmumu var atspoguļot uz jebkuru masu komunikāciju, piemēram, mikroemuārā Twitter.com, kad politiķi konstanti uzrunā publiku. Lai publika uztvertu šo ziņojumu, tai ir jābūt zināšanām par noteikto ziņojumu - masu komunikācija ir atkarīga no zināšanu refleksivitātes.
Šīs divas Prof. Dr. Klausa Mertena idejas komunikācijas zinātnē joprojām ir aktuālas, jo var tikt pielietotas mūsdienu digitālajā kultūrā un tās izaicinājumos. K. Mertena tēlu teorija var tikt pielietota jebkurā mūsdienu plašsaziņas līdzeklī. Turklāt K. Mertena pieņēmumu, ka masu komunikācija ir atkarīga no zināšanām, savā zinātniskajā pētījumā ir pielietojis, un sīkāk izskatījis mediju zinātnieks G. Zurstidžs, kurš ir pamatojis, ka arī šo pieņēmumu var pielietot jebkurā plašsaziņas līdzeklī.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register