Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:540382
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Konsekventi iepriekšdarītajam pirmajā gadā vadītājs jau var novērtēt komandas veidošanās rezultātus – vai tie ir sekmējuši mērķu realizāciju un darba rezultātu. Šo periodu var saukt par „novērtējuma” fāzi, kurā tiek izvērtēta komandas darba izpilde. Šajā laikā izkristalizējas komandas pozitīvās un negatīvās puses. Respektīvi, laika gaitā kļūst skaidrs, pie kā nākamajā gadā būs jāpiestrādā (dažādi aspekti, lai uzlabotu komandas savstarpējās attiecībās un tādā veidā gala rezultātu). Noteikti jaunais vadītājs var veikt salīdzinājumu ar iepriekšējā gada darba rezultātu (vai tas ir labāks/sliktāks), kad bija cits vadītājs. Neapšaubāmi pirmajā gadā vadītājam ir arī jāveic neformālā saliedētība, kas nozīmē komandas un vadītāja iepazīšana ne tikai darba gaisotnē (kas gan arī ir ļoti svarīgs faktors), bet arī ārpus tā. Tie var būt dažādi izglītošanās pasākumi, bet tajā pašā laikā kā vienu no būtiskākajiem komandas veidošanas faktoriem tiek minēta darbinieku dzimšanas dienas atzīmēšana vai arī vienkārši uzslavēšana par izdevušos darbu. Vadītāja kompetencē ir tieši veicināt šo komunikāciju, kas balstoties uz dažādajiem literatūras avotiem, tieši ir fundamentāla nepieciešamība uz veiksmīgu attīstību.
Apkopojot abu gadījumu analīzi, var secināt, ka reizē tie ir gan līdzīgi, gan atšķirīgi. Tomēr pamatelements komandas veidošanai ir bāzēta tieši uz komunikāciju – darbinieku savstarpējā komunikācija un komandas komunikācija ar vadītāju. Nepieciešama šī mijiedarbība, kuras rezultātā komandas locekļi viens otram uzticas, uzdevumu koordinācija notiek veiksmīgi un tādos gadījumos mērķu realizācija visdrīzāk tiek sasniegta. Īpaši labi komandas veidošanas mērījumus var veikt krīzes un stresa situācijās. Uzņēmumi un organizācijas, kuri būs piedomājusi pie šī aspekta noteikti pārcietīs tādas situācijas vieglāk nekā tādi uzņēmumi, kur komanda ir fragmentēta. Respektīvi, abos gadījumos galvenā līdzība ir komunikācija. Savukārt kā atšķirīgo var minēt, ka pirmajā gadījumā vadītājs ir kā daļa no komandas jau no tās pirmssākumiem, līdz ar to barjera mazinās mazākā laikā. Turpretim otrajā gadījumā jaunajam vadītājam ir jāpieņem daļa komandas spēles noteikumi, jo nekādā gadījumā jau esošā organizācijā vai uzņēmumā nedrīkst sākotnēji nākt klajā ar radikālām izmaiņām, ja nav akcepta no pašas komandas. Rezumējot, jāsecina, ka visa pamatā ir veiksmīga komunikācija un motivācijas veicināšana komandas vidū.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1326770
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register