Zīmolam un tirgotājiem ir jāpievērš attēlam lielam uzmanība un jāsaprot cik ļoti pareizais attēls var pastiprināt reklāmas ziņu. Piemēram, Dove kampaņa „Real Beauty” ir lielisks piemērs kā zīmols var izmantot attēlus, lai pastiprinātu savu ziņu. Šajā gadījumā Dove izaicināja stereotipus par skaistumu. Dove reklāmā parādīja īstas sievietes (kas nav supermodeles), kas ir apmierinātas ar savu ķermeni un pierādīja, ka nevajag būt tievajām sievietēm no modes žurnāliem, lai būtu laimīga. Tāpat šajā kampaņā Dove neizcēla nevienu savu produktu, tikai demonstrēja savu sapratni par problēmu un cik Dove patērētājas ir apmierinātas ar to.
Bench Mark radošā aģentūra jaunu darbinieku piesaistīšanai ir izvēlējusies diezgan vienkāršu, radošu un interesantu attēlu. Tikai manuprāt tas nav diez ko piesaistošs, drīzāk atbaidošs. Kaklasaite ir attēlota kā cilpa, kurā cilvēki pakaras, un jautājums: „Uzdrošinies pieteikties?” vēl vairāk noved pie domas, ka visticamāk šī firma meklē jaunus darbiniekus, jo iepriekšējie no pārslodzes ir nomiruši. Radoša pieeja, bet manuprāt diezgan neveiksmīga.
Kompozīcija, kas veido tik nozīmīgo reklāmas attēlu ir ļoti būtisks rīks, kas jāņem vērā. Zinot cik lielu ietekmi attēls atstāj uz cilvēkiem, ir ļoti svarīgi nekļūdīties ar objektu izvietošanu un izvēli. …