Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:227106
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Uzņēmuma komunikācijas mērķi ir “nodot informāciju patērētājam par zīmola vērtībām, kampaņām, akcijām, jaunu klientu piesaistīšana,” jebšu, skatoties pēc sabiedrisko attiecību modeļiem, tie būtu informējošā darbība apvienojumā ar asimetrisko komunikāciju, jo atgriezeniskā saite notiek caur sociālajiem tīkliem, kā Twitter, Facebook un Instagram, kur klienti vajadzības gadījumā var ar uzņēmumu sazināties. “Arvien vairāk Pernod Ricard Latvia klientu interesējas par mūsu darbību korporatīvās sociālās atbildības jomā. Savukārt mēs cenšamies būt maksimāli atvērti un atklāti par mūsu darbiem un sasniegumiem, kā arī saskatām pozitīvu attīstības tendenci šajā mijiedarbībā.” Apskatot sociālo portālu kontus Twitter un Facebook var secināt, ka uzņēmums ar klientiem sazinās, bet nevarētu teikt, ka komunikācija ir ļoti aktīva. Par minēto atklātību liecina tas, ka Facebook kontā uzrādās arī vērtējumi ar vienu zvaigni, kuri netiek dzēsti. Apskatot Instagram kontu, ir redzams, ka uzņēmums ļoti uzsver to, ka tas atbalsta dažādus labdarības pasākumus, jo līdztekus dažādām bildēm ar alkoholu un ballītēm ir arī diezgan daudz bildes no labdarības pasākumiem, talkām un brīvprātīgo darbiem.
Meklējot video relīzes internetā, portālā YouTube tādas bija iespējams atrast, bet diemžēl ne Latvijas filiālē veidotas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1357417
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register