Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:649728
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Rakstā autors vairākkārt piemin to, ka mūsdienās mediju pētniecībā arvien vairāk teorijas tiek importētas kā eksportētas. Tā, piemēram, samērā ļoti daudz mūsdienās mediju pētniecībā tiek izmantotas dažādas psiholoģijas un socioloģijas teorijas, tās tiek adaptētas. Precīzāk – piemēram, vajadzību apmierināšanas teorija. Tā cēlusies psiholoģijas zinātnē, bet plaši tiek izmantota arī masu komunikācijas pētniecībā. Tas vēlreiz apliecina to, ka teorijām nav krasi izteiktu robežu, likumu, kurus nedrīkstētu pārkāpt.
Tā kā no iepriekšminētā izriet, ka teorijas ir ļoti plašs jēdziens, tad, lai vieglāk tās izprastu, ir jāsāk runāt jau konkrēti par kādu specifisku pētniecības lauku. Tikai tā īsti sākot teorijas pielietot praksē, var vislabāk izprast to būtību.
Izmantojot Denisa McQuaila teoriju formulējumu, raksta autors tikai vēlreiz rod apstiprinājumu tam, ka teorijas ir kaut kas vairāk, kā formāli noteikumi. Mediju teorijas noder ne tikai pētniecībā, bet kopumā palīdz mums izprast daudzus ikdienas dzīves notikumus. Teorijas palīdz izprast sociālo realitāti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1114644
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register