Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,42 (12%)
Discounted price*:
3,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:363148
Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2018.g. - 2019.g.
Extract

Sarkanā krāsa labi noder produktu, kas asociējas ar enerģiju - dzērienu, automašīnu, sporta piederumu, spēļu ražošanā. Cilvēka ķermenis ir kā afišu stabs, un krāsas, ko izvēlamies, ir kā reklāma, kā vēstījumi, kas ziņo, ko es gribu pateikt un ko saņemt no sabiedrības. Mēs izvēlamies krāsas, kuras mums psiholoģiski pietrūkst, jo katrai krāsai ir sava spēka nozīme.
Analizējot pasaules 100 visizcilāko uzņēmumu logotipus, atklājās, ka gandrīz ceturtdaļa logotipu, bija tieši sarkani. Sarkana ir daudzpusīga krāsa, ko var viegli savienot pārī ar citām spilgtām krāsām, piemēram, dzeltenu vai oranžu, lai dizainam piedotu enerģiskumu, vai ar vēsāku toni, piemēram, zilu, kas līdzsvaros dizainu un piešķirs tam konservatīvāku izskatu.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Krāsu nozīme uzņēmējdarbībā un daudz kur citur”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/363148

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register