Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:252164
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Viesmīlības industrija ir tā, kura tiek nodarbināti liels skaits cilvēku, jo ir nepieciešami viesnīcās, viesu mājās vai moteļos dažādu profesiju pārstāvji kā, piemēram, sākot no direktoriem un menedžeriem. Un cilvēkiem, kuriem ir tiešā saskarsme ar visiem kā, piemēram, administrators, istabene vai šveicars u.c.
Labākais uzņemšanas dienesta darbinieks - cilvēks, kuru bieži vien ieejot viesnīcā ieraugam pirmo, tas nozīmē pirmā vizītkarte par viesnīcu un tās līmeni. Pirmais iespaids rodas par izskatu, izturēšanos, arī smaržu, kontaktēšanās spējām, ķermeņa valodu, tā varētu turpināt ilgi, bet ja tā nopietni, tad jāsāk ar to, ko pirmo ievērojam, kad ieraugam uzņemšanas dienesta darbinieku.
Ieejot viesnīcā bieži vien ir tā, ka reģistrēšanās vietā apkalpo vairāki cilvēki un bieži izvēlas to cilvēku, kas no pirmā acu skatiena visvairāk simpatizē. Tas nozīmē, ka šim darbiniekam ir jābūt ātrai reakcijai, jo bieži vien viņam ir jādara vairāki darbi vienlaikus, tas nozīmē, ka jāspēj „pārslēgties” uz viesi, kas ierodas viesnīcā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register