Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:535384
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ikdienā ierasto produktu sortimentu lielveikalā Stockmann papildināja grāmatu apgāda Zvaigzne ABC grāmatu stendi, kuri bija izvietoti visos lielveikala stāvos, bet ar lielāko pircēju rindu izcēlās tieši grāmatu stends, kas atradās pirmajā stāvā. Tas skaidrojams ar to, ka pirmajā stāvā atradās visvairāk cilvēku un grāmatu stends atradās starp kosmētikas un pārtikas nodaļu, kas bija apmeklētākās visā lielveikalā.
Lai izveidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu, nepieciešams pēc iespējas biežāk komunicēt ar patērētājiem, kā arī jāizstrādā pārdošanas veicināšanas pasākumi. Veiksmīga komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi sekmē uzņēmuma labklājību arī ekonomiskās krīzes laikā, jo radīsies ilgtermiņa sadarbība un atgriezeniskā saite ar patērētājiem, kura nodrošinās produkta noieta palielināšanos.
Pārdošanas veicināšanas pasākumi veicina apmeklētību un pārdošanas apjomu pieaugumu, maksimālo plānoto efektu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1328181
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register