Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:853449
 
Evaluation:
Published: 20.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Cilvēks jebkurā vecumā vislabāk attīstās un mācās aktīvā darbībā, bet it īpaši bērnības gados, tāpēc pirmsskolā (un arī vēlāk skolā) pedagoģiskā darbība jāorganizē tā, lai bērnam būtu iespēja aktīvi līdzdarboties. Šādu iespēju lieliski nodrošina interaktīvās metodes, piemēram, spēles, dramatizēšana, prāta vētra, darbs grupās u.c., turklāt tās ne tikai notur bērnos interesi un uzmanību, interaktīvās metodes arī veido patstāvību, rosina uz sadarbību un ieklausīšanos citos. Tikpat svarīgi ir pēc iespējas vairāk izmantot dažādus uzskates materiālus, īpaši priekšstatu veidošanai. Taču būtiskākais, izvēloties mācību metodes, ir tās pielāgot bērnu interesēm, pēc nepieciešamības tās variējot.
Nobeigumā gribu uzsvērt, ka izglītība ir nebeidzams ceļš un pirmsskolas izglītība ir tikai šī ceļa sākums (tūlīt aiz ģimenes), varētu teikt, mūža izglītības sākums. Pedagoga uzdevums ir veicināt bērna vēlmi mācīties un nekad neuztvert izglītību kā mērķi, kā kaut ko pabeigtu, jo izglītība ir pats process; Djuī vārdiem, “izglītības process ir pašmērķis” (1, 217).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1323807
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register