Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:346748
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienās jēdziens, domājot par samērā attīstītām valstīm, „brīvā tirgus ekonomika” ir kļuvis pilnīgi nedalāms ar jēdzienu „valsts ekonomika”, jo laika gaitā, arī dažu neveiksmīgu citu ekonomikas modeļu izgāšanās rezultātā, ir pierādījusies šī ekonomikas modeļa dzīvotspēja un atbilstība mūsdienu sabiedrībai. Tātad, valstī, kurā ir šāds ekonomikas modelis, ikviena uzņēmīga persona drīkst veidot savu uzņēmumu un brīvi izvēlēties gan ražošanas apjomus un kvantitāti, gan arī produktus, kurus mēģināt ieviest ražošanā. Piemēram, komandekonomikas gadījumā visu nosaka valsts, gan, ko ražot, gan arī, cik lielā daudzumā, bet tradicionālā ekonomika, savukārt kavē tehnisko progresu, tātad arī jaunu, revolucionāru preču piedāvājumu. Dažu jaunu uzņēmumu dzīvotspēja ir pierādījusi, ka ne tikai labi pazīstami uzņēmumu spēj kontrolēt tirgu, šie mazie uzņēmumi sāk tos izkonkurēt. Kā veiksmīgu piemēru varu minēt „Stendera Ziepju Fabriku”, kas arvien paplašina savu piedāvāto preču un arī veikalu klāstu. Šis uzņēmums šobrīd sācis ražot arī saldumus (šokolādi) un plāno iekarot tirgu arī dažās citās jomās. Vērojot šīs pozitīvās pārmaiņas rodas vēlēšanās arī pašai veidot savu uzņēmumu un mēģināt ģenerēt jaunas, oriģinālas idejas, kas patiktu arī pircējiem.
Nopietni domājot par uzņēmuma veidošanu, vispirms jāzina, kurā jomā šis uzņēmums konkurēs. Es savu uzņēmumu noteikti vēlētos saistīt ar masu mediju sfēru – izveidot avīzi vai žurnālu, kas nebūtu tikai kārtējais baumu līmeņa informācijas avots vai sieviešu – mājsaimnieču „enciklopēdija”. Labi padomājot, sapratu, ka noteikti vēlētos veidot žurnālu aktīviem, jauniem un drosmīgiem cilvēkiem – sporta žurnālu jauniešiem, vecumā no 15 līdz 25 gadiem, kurā uzsvars būtu likts uz mūsdienās tik aktuālo „ekstrēmo” sportu un, protams, arī tieši latviešu jaunatnes sportu un tā iespējām. Arī paanalizējot konkurentus, sapratu, ka šajā jomā Latvijā darbojas tikai divi uzņēmumi – tiek izdots „Sporta žurnāls” un „Sporta avīze”, kuras, savukārt, atspoguļo un aktualizē „nopietno” sportu un jauniešu sporta aktivitātēm piešķir sekundāru nozīmi. Arī papētot konkrēti jauniešiem piedāvāto literatūru, redzams, ka tā ir samērā vienveidīga un uz sportu orientēta visai minimāli. Tātad konkurence nebūs pārāk liela un ir zināms arī tas, ka mūsdienu jaunatnei sports ir aktuāls jēdziens. Arī konkurentu avīzes, kā esmu ievērojusi, pārsvarā lasa gados jauni cilvēki.
Nākošais nopietnais pasākums ir komercdarbības formas izvēlēšanās un uzņēmuma nodibināšana. Manā gadījumā es izvēlētos kapitālsabiedrību.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1209573
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register