Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:784596
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Katra uzņēmuma vadība uzsākot savu darbību izvirza sev kādu konkrētu mērķi un cenšas to sasniegt. Manuprāt, lai izveidotu uzņēmuma veiksmīgu, augšupejošu darbību, tās pamatā jābūt organizētam, vienotam kolektīvam, veiksmīgām reklāmām un atpazīstamībai konkurentu vidū, kas pēc manām domām ir galvenās mārketinga koncepcijas ceļā uz uzņēmuma panākumiem.
Iekšējā mārketinga koncepcija, kas vērsta uz uzņēmuma darba organizāciju un personālu ir visa pamats. Vienots, draudzīgs kolektīvs spēj izveidot uzņēmuma veiksmīgu darbību, rast pieeju kā iegūt izdevīgas pozīcijas tirgū un sekmēt biznesa mērķu efektīvu sasniegšanu. Uzņēmuma vadībai jāiegūst savu darbinieku uzticība un labvēlība, lai turpmākā uzņēmuma darbība būtu tikpat sekmīga. Par vienu no vadības galvenajiem principiem jākļūst arī orientācijai uz darbinieku vajadzībām.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register