Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:326148
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pirms noskaidrot mārketinga nozīmi uzņēmuma darbībā, jāuzzin kas īsti ir mārketings? Mārketings ir plaša, daudzpusīga darbība ar tirgu, pētot, prognozējot, analizējot, vērtējot, iedarbojoties, pārbaudot dažādus procesus un teorijas, lai optimālā veidā un vietā „savestu kopā” preci un pircēju. Termins mārketings ir tulkots no angļu market – tirgus – un nozīmē darbību tirgus un pakalpojumu sfērā. Mārketings ietver preču pirkšanu un pārdošanu, transportēšanu un uzglabāšanu, preču plānošanu, tirgus izpēti, preču „kustību” tirgū, pakalpojumus patērētājiem, finansēšanu, apdrošināšanu un citas darbības.
No vienas puses, mārketings ir rūpīga un daudzpusīga tirgus, pieprasījuma, gaumes un vajadzību izpēte; ražošanas orientācija uz jaunajām vajadzībām; ražotās produkcijas orientācija uz noteiktu patērētāju grupu, kas šīs preces labprātāk pērk, bet no otras puses, tā ir iedarbība uz tirgu un esošo pieprasījumu; uz vajadzību veidošanos un patērētāju priekšstatiem par firmu, preci, sniegtajiem pakalpojumiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register