Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:257728
 
Evaluation:
Published: 24.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šajā esejā būs izskatīts jautājums kāda nozīme ir mārketinga plānam un vai tās ir vispār vajadzīgs.
Autore uzskata, ka mārketinga plāns ir ļoti nozīmīgs un vajadzīgs, jo tas ir dokuments, kas apraksta mārketinga darbību konkrētās stratēģijas īstenošanai. Tāpēc esejas garumā, autore mēģinās izspaust savas domas par šo jautājumu, argumentēt un aizstāvēt savu viedokļi.
Nekad nepiekritīši tiem, kuri uzskata ka mārketinga plāns nav vajadzīgs, protams jebkurš viedokļis var pastāvēt. Mēģināšu piedavāt dažus argumentus par mārketinga plānu nozīmi.
No sākuma gribētu pieminēt izcila starptautīskā profesora mārketingā F. Kotlera citātu no grāmatas „Kotlers par mārketingu“-„Kāds ir teicis:“Ja jums neveicas plānošaanā, jūs plānojat neveiksmi.“...mārketinga plānošana nav nekas pārāk jautrs. Tā prasa laiku...Taču plāns mums ir nepieciešams... Viņiem ir jādomā par to, kas ir noticis, kas notiek un kas varētu notikt.“…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register