Produkcijai noteikti es izveidotu tādu kā SVID analīzi, kā arī noteiktu uzņēmuma vispārējos plusus un mīnusus, kādi ir bijuši, ar kādiem mēs esam saskārušies un no kādīem būtu jāizvairās turpmāk.
Lai veicinātu šo punktu aktualizāciju komandas und arbinieku vidū, es noteikti izveidotu konferenci, vai sapulci kurā tas viss tiktu izrunāts. Šī brīža situācijā tā piemēram būtu iespējama tikai tiešsaitē, kur prezentācijas veidolā tiktu prezentēta jaunās produkcijas atklāšana, kā arī sīkāka informācija par produktiem, invoācijas, funkcijas, izmaiņas.
Svarīgs būtu arī produkta reklāmvideo, kā arī reklāmu stendi kas tālāk tiktu izstādīti pa veikaliem. Noteikti reklāma darbotos arī sciālajos tīklos kā “facebook” un “Instagram”, kā arī platformā “Youtube”. Kā arī pats par sevi mūsu interneta mājaslapā.
…