Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:674347
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Māsai jebkurā gadījumā ir jābūt arī pedagoga īpašībām, neatkarīgi no tā, vai viņa strādā par pasniedzēju jebkurā veselības aprūpes iestādē, vai veicot pacientu izglītojošo darbu strādājot konkrētā nodaļā. Māsa gadu gaitā strādājot gūst pieredzi konkrētā jomā un līdz ar to spēj izvēlēties un izvērtēt to, ko būtu nepieciešams pacientam iemācīt. Cilvēki ir dažādi, mācīšanās process nekad nav vienāds un arīdzan viegls. Lai optimāli nodotu zināšanas katram pacientam pašam aktīvi jāiesaistās mācību procesā, tādējādi nekļūstot tikai par pasīvu informācijas uztvērēju. Sadarbība ar labu māsu- pedagogu var mazināt pacienta nemieru, uztraukumu un, ja nepieciešams arī sāpes, kuru remdēšana būtu noteikti nosakāma par prioritāti. Māsai jāprot arī novērtēt un nodrošināt mācībām atbilstošu vidi, kura ietver sevī gan tīri fizisko apkārtējās vides komfortu(klusums, siltums, miers), gan arī paša apmācāmā pacienta garīgo un psiholoģisko noskaņojumu. Pirms apmācību uzsākšanas noteikti ir jāsagatavo konkrēts mācību plāns un visi nepieciešamie materiāli. Pirms apmācību sākšanas jāuzsver, ka katram apmācāmajam jābūt pašam atbildīgam par savu

mācīšanos un tās rezultātiem. Jāatceras to, ka pieaugušie attiecina to, ko viņi mācās, uz jau zināmām lietām. Ieteicams iepazīties ar apmācāmo iepriekšējām zināšanām un sniegt piemērus, kurus tie saprot, ir spējīgi apgūt un izpildīt prasības. Tempa maiņa un
apmācību tehnikas maiņa palīdz novērst garlaicību un nogurumu. Pieaugušajiem ir dažādi mācīšanās veidi. Piemēram - daži pieaugušie uztver informāciju konkrēti un
praktiski, koncentrējoties uz detaļām. Citi saprot informāciju vispārēji, veidojot sakarības un iespējamības, un dod priekšroku vispārīgam attēlam, nevis detaļām. Tādejādi mācīšanās procesa norisei ir jābūt individuālai un izvērtētai. Māsas kompetencē ir izvērtēt, ko ir svarīgi iemācīt, vai kādas iemaņas nepieciešams apgūt, bet vēl svarīgāk ir nodrošināt pacientu ar rakstisku instrukciju, kurā īsi aprakstītas apgūstamās iemaņas un pārliecināties, ka paciets tās saprot un spēj izpildīt. Tālāk jau ir nepieciešamība strādāt mājās un tikt patstāvīgi ar īpašajām problēmām galā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1235945
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register