Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:588376
 
Evaluation:
Published: 12.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mēs dzīvojam modernā laikmetā, kur medijiem ir svarīga ietekme uz cilvēku spriestspēju, rīcību un dzīves stilu. Jaunieši, kas aug ar šo tehnoloģiju attīstību, piemēram, televīzija, personālie datori, nav tādi paši , kādi bija vecākas paaudzes cilvēki. Mūsdienu jaunieši domā pavisam citādāk. Arī vecāko paaudzi masu mediji spēj mainīt. Sakarā ar to, ka mūsdienās televīzija, radio, internets, telefons, avīzes ir lietas, kas pieejamas jebkuram, cilvēki ir mainījuši savu sociālo uzvedību.
Cilvēks ietekmējas no daudzām lietām, bet visbiežāk no kaut kā redzēta vai dzirdēta un, it sevišķi, ja tas ir emocionāls.
Mūsdienās viens no masu medijiem - televīzija ieņem ļoti svarīgu lomu sabiedrības informēšanā, izklaidēšanā, kā arī domāšanas un pasaules uzskatu veidošanā.
Pirmkārt, lai gan bieži vien kādas filmas laikā pa vidu rādītās reklāmas mūs aizkaitina, sadusmo un tamlīdzīgi, tomēr tajā pašā laikā reklāma ietekmē to, ko pērkam. Mēs ieejam veikalā un nodomājam, ka jāpamēģina jau ir tā prece, ja jau tik ļoti viņu reklamē, un šajā brīdī šī reklāma sasniedz savu mērķi. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register