Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:662370
 
Evaluation:
Published: 26.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Šajā darbā apskatīšu medijus kā ideju tirgus un sabiedrības interešu paudējus. Ir skaidrs, ka mediji pilda ļoti svarīgas funkcijas demokrātijā un viena no šīm funkcijām tad arī ir sabiedrības viedokļa paušana.
Pionieri šajā jomā ir ASV mediju tirgus un politiskā sistēma. ASV Augstākā tiesa ir izteikusies, ka ideju tirgus neesamība patiesībā galu galā tiks pārvarēta, jo daudzi viedokļi tiks sadzirdēti. Mūsdienās balss kakofonija (vairāku balsu, ideju sajaukums) ideju tirgū bieži vien apmulsina ne-ekspertus vairāk nekā izglītotos.
Problēmu vēl aktuālāku rada neitralitātes norma, kas skar žurnālistus. Šī norma kavē un nepieļauj izklāstīt potenciālajai auditorijai, kur “patiesība” ir meklējama. Lieta tāda, ka ziņas plūst ar ekspertu komentāriem, kas bieži vien ir diametrāli pretēji. Tas rada problēmas cilvēkiem, kas nav īpaši zinoši un izglītoti, jo tie nevar spriest un paust savu viedokli par kādu kompleksu politisku jautājumu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register