Mediju menedžmenta analīze
Latvijas sabiedriskie mediji (LSM.LV)
Nav noslēpums, ka mūsdienās, cilvēki – sabiedrība kopumā, arvien lielāku uzmanību pievērš elektroniskajiem medijiem un to videi. Medijam atspoguļojot, gan ekonomiskus, gan kultūras, tāpat arī sociālos, tehnoloģiju, un daudz dažādus citus notikumus, vienlaikus ir jānes arī atbildība, par to, kādu informāciju iegūst sabiedrība, cik tā ir kvalitatīva, neatkarīga, pieejama un kādā mērā tā iespaido sociālo viedokļu daudzveidību, un cilvēka iespējas publiskajā telpā.
Un tieši sabiedriskie mediji, nākotnē ir būtisks resurss, lai radītu, uzturētu un attīstītu kultūru un informācijas vidi, kā arī veicinātu Latvijas nacionālo un kultūras identitāti.