Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:741668
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Extract

Biežāk sastomā problēma ir cīņa ar negatīviem komentāriem un atsauksmēm. Sociālie tīkli ir vieta, kur mēs varam izteikties par savam domām dažādos tematos, tostarp uzņēmumi, pakalpojumi un preči zīmoli. Viena no lielākajām kļūdām ir iesaistīties diskusijā, kas var izraisīt papildus negatīvu reakciju virkni. Tomēr arī pilnīga negāciju ignorēšana var radīt problēmas. Lai neizraisītu papildus negatīvas atsauksmes, vēlams reaģēt mierīgi un profesionāli, radot iespaidu, ka viedoklis ir ņemts vērā un problēma izprasta.
Mūsdienas, ir pietiekami daudz mārketinga tendenču un to problēmu, visam ir savi plusi un mīnusi, gan pie stratēģijas, gan pie modernām ierīcēm,gan pie konkurences, gan pie virzīšanas tirgū utt. Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos ir jāņem vēra patērētāju vēlmes un vajadzības, ir jāizstrāda pareizi plāns, lai viss notiek augstākā līmenī. Vajag apdomāt, kādas preses vai pakalpojumi uz šodienu ir aktuālas, kādas ir priekšrocības un trūkumi. Augstāk minētais, digitālas tendences ir īpaši aktuālas uz šodienu, it īpaši pandēmijas laikā, tagad pirms jauna …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register